• Psichikos sutrikimų genetinio konsultavimo, ištyrimo ir mokymų šioje srityje stiprinimas Europoje (2018-2021). Europos šalių bendradarbiavimo programa mokslo ir technologijų srityje (CA17130, COST).
  • Vaisiaus poveikio alkoholiu paplitimo ir alkoholio įtakos naujagimių medžiagų apykaitai tyrimas Lietuvoje (ALKOMET) (2017-2018). Finansuoja Valstybinis visuomenės sveikatos stiprinimo fondas (SAM).

• Intelektinės negalios ir įgimtų anomalijų genetinės architektūros identifikavimas (INGENES) (2017-2020). Projektas finansuojamas Lietuvos mokslo tarybos.

• †Funkcinis mitochondrinių ligų įvertinimo ir biožymenų nustatymo modelis (2015-2017). LMT: Bendra Lietuvos - Latvijos - Kinijos (Taivano) programa.

• †Unikalūs genomo persitvarkymai esant įgimtiems nervų sistemos raidos sutrikimams: kilmė, genominiai mechanizmai, funkcinės ir klinikinės pasekmės - UNIGENE (2012-2016). Partneriai: Lozanos universitetas.

• Lietuvos populiacijos genetinė įvairovė ir sandaros kitimai, susiję su evoliucija ir dažniausiai paplitusiomis ligomis (LITGEN) (2011-2015). Visuotinės dotacijos priemonė finansuojama Europos socialinio fondo ir Lietuvos Respublikos bendrojo finansavimo lėšomis.

• †Protinio atsilikimo diagnostikos gerinimas vaikams iš Rytų Europos ir Centrinės Azijos taikant genetinį apibūdinimą ir bioinformatiką/statistiką (Improving Diagnoses of Mental retardation in Children in Eastern Europe and Central Asia through Genetic Characterisation and Bioinformatics/Statistics) – CHERISH (2009-2012). Partneriai: Italija, Estija, Čekija, Lenkija, Ukraina, Kipras, Rusija, Armėnija.

• Lietuvos populiacijos genominė įvairovė ir koronarinės širdies ligos individualaus gydymo galimybės (LIGENKOR) (2010-2011). Nacionalinė mokslo programos „Lėtinės neinfekcinės ligos“ projektas.

• Patogeninių kartotinių sekų reikšmė protinio atsilikimo etiopatogenezėje (PROGENET) (2010-2011). Nacionalinė mokslo programos „Lėtinės neinfekcinės ligos“ projektas.

• Žmogaus genomo įvairovės ypatumų nulemti ligų patogenezės mechanizmai (2007–2009). Projektas finansuojamas Vilniaus universiteto.

• Genetinių ir genominių lūpos ir (arba) gomurio nesuaugimo pagrindų tyrimai (GENOLOG) (2007-2009). Projektas finansuojamas Valstybinio mokslo ir studijų fondo.

• †Europos Komisijos Visuomenės sveikatos programos projektas ECORN-CF: Europos cistinės fibrozės referentinių centrų tinklas (ECORN-CF: European Centres of Reference Network for Cystic Fibrosis) (2007–2009). Partneriai: Vokietija, Jungtinė Karalystė, Belgija, Lenkija, Čekijos Respublika, Olandija, Rumunija, Švedija.

• †Europos Komisijos eContentplus programos projektas EUROGENE: Pirmoji Europos mokymosi paslauga genetikos srityje (EUROGENE: the first pan-European learning service in the field of genetics) (2007–2009). Partneriai: Italija, Jungtinė Karalystė, Belgija, Olandija, Prancūzija, Vokietija, Kipras, Čekijos Respublika, Malta, Ispanija.

• Žmogaus genomo įvairovė, jos kilmė ir fenotipinė realizacija (2005–2007). Projektas finansuojamas Vilniaus universiteto.

• Retų paveldimų ligų diagnostikos, gydymo ir prevencijos Lietuvoje plėtra (RETAGEN) (2006). Projektas finansuojamas Valstybinio mokslo ir studijų fondo.

• Genomika vaikų ligų profilaktikoje ir gydyme (2004–2006). Projektas finansuojamas LR Sveikatos apsaugos ministerijos.

• Žmogaus genomo įvairovės ypatumų nulemti aterosklerozės patogenezės mechanizmai (ATHEROGEN) (2004–2006). Projektas finansuojamas Valstybinio mokslo ir studijų fondo.

• †Taivano ir Baltijos šalių bendrų fondų programos projektas „Genų, susijusių su veido ir kaukolės morfogeneze bei polinkiu į lūpos ir gomurio nesuaugimus, nustatymas skenuojant žmogaus genomą“ (2003–2005). Mokslinis koordinatorius – prof. V. Kučinskas. Partneriai iš Taivano ir Latvijos.

• †Europos Komisijos F5 programa „Molekulinių genetinių tyrimų kokybė: sertifikuotų referentinių medžiagų kūrimas" (CRMGEN) (2002–2005). Partneriai: Airija, Belgija, Jungtinė Karalystė, Prancūzija, Austrija, Vokietija, Olandija, Graikija, Čekija.

• 10 DNR žymenų tyrimas 5 genuose, susijusiuose su lūpos/gomurio nesuaugimais (2004). Projektas finansuojamas Valstybinio mokslo ir studijų fondo.

• Fenilketonurijos molekuliniai genetiniai tyrimai: monogeninių ligų kokybės kontrolės sistemos kūrimo modelis (2000–2002). Projektas finansuojamas Valstybinio mokslo ir studijų fondo.

• Lietuvos gyventojų genetinio fondo struktūra, defektai ir apsauga (1997–2004). Projektas finansuojamas LR Sveikatos apsaugos ministerijos, Vilniaus universiteto.

• †Baltijos populiacijų genetikos bendradarbiavimo programa (1992–2004). Partneriai – Švedija, Suomija, Latvija, Estija.

• †Europos Komisijos Retų ligų programos projektas „Visuomeninių sveikatos institucijų retų ligų tinklas" (NEPHIRD) (2001–2002). Partneriai: Belgija, Kroatija, Danija, Prancūzija, Vokietija, Airija, Liuksemburgas, Malta, Olandija, Norvegija, Portugalija, Ispanija, Jungtinė Karalystė ir EUROCAT.

• †Europos Komisijos INCO-COPERNICUS programos bendrų tyrimų projektas „Fenilketonurijos molekuliniai genetiniai tyrimai: monogeninių ligų kokybės kontrolės sistemos kūrimo modelis“ (MOLGENT) (1999–2002). Mokslinis koordinatorius– prof. V. Kučinskas. Partneriai – Italija, Vokietija, Latvija.

• †Europos Komisijos INCO-COPERNICUS programos daugiacentris projektas „Molekuliniai genetiniai HNPCC ir MEN1 genų tyrimai“ (1998–2000). Partneriai – Europos Sąjungos šalys.

• Paveldimų fotoreceptorių ligų molekuliniai genetiniai ir klinikiniai tyrimai (1997–1999). Projektas finansuojamas Valstybinio mokslo ir studijų fondo.

• †Europos Komisijos bendros veiklos projektas „Kelio aklumui užkirtimas: molekuliniai ir klinikiniai fotoreceptorių ligų tyrimai“ (1997–1999). Partneriai – Europos Sąjungos šalys.

• Prenatalinės diagnostikos sistemos efektyvumo įvertinimas (1996–1998). Projektas finansuojamas Valstybinio mokslo ir studijų fondo.

• †Europos Komisijos projektas „Prenatalinės įgimtų anomalijų diagnostikos tiriant vaisių ultragarsu efektyvumo įvertinimas“ (BIOMED-2 ) (1996–1998). Partneriai – Europos Sąjungos šalys.

• †Bendros veiklos programa genetinės tarnybos Europoje klausimais (1995–1997)
    Partneriai – Europos Sąjungos šalys.

• Paveldimų tinklainės patologijų molekuliniai genetiniai tyrimai (1996). Projektas finansuojamas Valstybinio mokslo ir studijų fondo.

• Mutacijų, suformuojančių stop kodoną polipozės coli gene, identifikavimas sergantiesiems šeimine adenomatozine polipoze (1996). Projektas finansuojamas Valstybinio mokslo ir studijų fondo.

• Lietuvos perinatologijos, neonatologijos ir įgimtų anomalijų profilaktikos programa (1992–1996). Projektas finansuojamas LR Sveikatos apsaugos ministerijos.

• Žmogaus genomo įvairavimas, vaisiaus būklės diagnostika, perinatologinės būklės, vaiko organizmo ypatumai normoje ir patologijoje (1992–1996). Projektas finansuojamas Vilniaus universiteto.

• †Europos Komisijos bendros veiklos projektas „Genetiniai sergančiųjų vėžiu šeimų tyrimai“ (EUROFAP) (1996). Partneriai – Europos Sąjungos šalys.

• †Europos Komisijos bendros veiklos projektas „Automatizuoti molekuliniai citogenetiniai tyrimai (PECO-CA-AMCA)“ (1994–1996). Partneriai – Europos Sąjungos šalys.

• †Europos Komisijos bendros veiklos programa „Kelio aklumui užkirtimas: molekuliniai tyrimai ir medicininė priežiūra sergant pigmentiniu retinitu“ (1994–1996). Partneriai – Europos Sąjungos šalys.

• Įgimto vaikų aklumo dėl tinklainės patologijos molekuliniai genetiniai tyrimai (1995). Projektas finansuojamas Valstybinio mokslo ir studijų fondo.

† - tarptautinis projektas